Utro på hjemmekontoret eller badet?

Visste du at digital utroskap er i stor vekst?

Vg kontaktet meg igjen og dette ble resultatet denne gangen! 

Digital utroskap snakkes ikke mye om, men det eksisterer! Siden covid- 19 kom til Norge har jeg observert og gjort meg opp noen tanker og meninger basert på de ulike tematikker som oppstår i parterapirommet. 

Jeg sier til alle par jeg snakker med at det er viktig å snakke sammen og bli enig om hva utroskap er for dere som par. Ordet utroskap er også ganske misforstått… For hva er utroskap egentlig og er det egentlig håp for parforholdet etter en slik hendelse?

 

Her kommer noen konkrete råd for hvordan se faretegn og hvordan ta det opp med sin partner: 

📲 Les hele intervjuet VG+ intervjuet her: https://www.vg.no/forbruker/livsstil/i/R90MeW/digital-utroskap-tegnene-du-boer-se-etter

 

Og husk. Jeg tror at hvis en får riktig hjelp så kan 9/10 kan komme seg styrket utav et tillitsbrudd. Det kan ta tid, men gi det tid. <3

Masse kjærlighet fra Camilla J.J. Sørensen

Kjærlighetsterapeuten, parterapeut og sexologstudent.

Instagram: kjaerlighetsterapeuten

Snapchat: https://www.snapchat.com/add/camillaterapeut

Nettside: https://www.kjaerlighetsterapeuten.com

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg