Slik kan du vekke spenning og skape nysgjerrighet for hverandre i sommer gjennom samtale!

Jeg har stor glede av Fuelbox i sommerferien! 

Jeg er Kjærlighetsterapeuten og brenner for tema som samliv, singelliv, sex og psykisk helse. Jeg kommer til å skrive mye om disse tema fremover i håp om å kunne inspirere og motivere til å ta vare på deg selv -og kjærligheten. 

Vi er midt i bilferien vår. Dette året ble planene annerledes på grunn av korona, men vi koser oss likevel. Korona har påvirket mange familier og en skal ikke legge skjul på at en kanskje sitter med mange tanker og følelser inne oss. 

Jeg fikk prøve ut en Fuelbox for par nå i sommer og tok den med meg på ferien vår. Vi kjører gjennom Norge og sover forskjellige steder. Det lengste stoppet har vært er i Haugesund der jeg har mine røtter fra. Vi har også hatt sovestopp i Sandefjord, Kristiansund og Sandve. Ferien er fantastisk og langt fra over, men jeg ønsker å dele med dere hva Fuelbox er, ettersom jeg virkelig kan stå inne for hvor bra det er! 

Vi er småbarnsforeldre og har en datter på litt over to år. Dere som har barn selv kan sikkert huske hvordan de første årene er. Det går mye i rutiner og primærbehov, selv om det er en helt fantastisk tid! I denne tiden er den gode samtalen særdeles viktig for forholdet. Dere som følger meg på Instagram har nok lest mye om det jeg har skrevet nå i koronatiden. Mange par sitter kanskje med mye på hjertet etter denne tiden og kommunikasjon er fortsatt utrolig viktig!

Fuelbox er liten og lett å ta med seg i bag og i håndvesken. Den består av 10 ulike kategorier. Den inneholder spørsmål om kjærlighet, romantikk, karriere, meninger, holdninger og verdier. -Og mange fler. Når du trekker et kort setter du i gang en samtaleprosess mellom dere. Dere stiller åpne spørsmål og går i dybden av spørsmålene med oppfølgingsspørsmål. Kanskje vekker svarene noe frem i deg, eller kanskje tennes en spenning mellom dere? Kanskje får du svar på noe du selv ikke var klar over? Kanskje noe om deg selv du selv ikke hadde tenkt over? Selv fikk jeg svar på mye jeg ikke visste etter 6 år sammen som par. Jeg ble veldig nysgjerrig og ville bare vite enda mer! 

Vi har brukt Fuelbox i bilen, i telt, hotell og hostel. Vi syns det er utrolig gøy! Det er underholdene, enkelt å ta frem og spennende. Tenk deg tilbake til deres første dating tid. Da er vi nysgjerrige og interessert i hva den andre har å si nesten hele tiden. Vi går mer i dybden når vi blir kjent. Sannheten er at vi kan lære nye ting om hverandre hele livet, og det kan vi gjøre med Fuelbox!

Hvorfor er den gode samtalen viktig for parforholdet? 

  • Mennesker har behov for å bli sett, hørt og verdsatt. Spesielt av vår partner!
  • Når vi viser interesse, nysgjerrighet og er engasjert i vår partner, holder det liv i forholdet. Vi blir påminnet det vi har sammen og kan bygge sterkere grunnmur.
  • Gjennom den gode samtalen kan en reflektere over livet på mange forskjellige plan. Dette kan bidra til at vi vet hvor vi er i livet.
  • Gjennom den gode samtalen kan du også bli bevisst over hva personlig uviktig er for deg og hvorfor det er så viktig. Dere kan også formidle behov om dette slik at dere kan vokse individuelt – og sammen.
  • I alle parforhold er det utfordringer og temaer som kan være vanskelige og ta opp, eller snakke om. Gjennom åpne spørsmål kan dere sette i gang samtalen.

Jeg kan virkelig stå for at Fuelbox er noe alle bør prøve! Selv kommer jeg nok til å slå av tven hjemme fremover og ta frem denne innimellom. 

Det er så enkelt å få ta i Fuelbox. Og jeg er kjempe glad over å kunne gi deg denne rabattkoden: kjærlighet100 slik at du får 100,- i rabatt på alle bokser. Fuelbox får du tak i her 

Obs! Denne koden varer kun i en uke som er fom i dag fredag 17.07 – fredag 24.07.20

*Dette er en kjempe fin gave til ditt samliv, dine foreldre, barna, babyshower, bryllupsgave, bursdagsgave til en venn, besteforeldre og ikke minst, til deg selv. De har Fuelbox for: Par, familie, venner, barn, eldre, ungdom og mange fler! 

Som John Gottman sier “Gresset er grønnest der du vanner det” 

HA EN RIKTIG GOD SOMMER VIDERE og lykke til med den gode samtalen! 

Hilsen Camilla J. J. Sørensen, Parterapeut

KJÆRLIGHETSTERAPEUTEN <3 

#reklame #rabatt #fuelbox #par #kjærlighetsterapeuten #sommer #sommerferie #biltur #telt #hotell #familieliv

Kilder, fakta og inspirasjon fra: Fuelbox og Camilla J.J.S

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg