Derfor dro jeg på date med Tastaturheks

Det er aldri for sent med nye bekjentskap

Olivia Torget
Foto: Lindy Rotvik

Å sette av tid til seg selv som mamma, er utrolig viktig. Jeg har innsett det. Det som beriker mitt liv spesielt godt er vennskap. Jeg er utrolig glad i dialog og relasjoner. -Og nye bekjentskap kan knyttes gjennom hele livet, uansett alder. Jeg mener det er sunt for oss å ha venner. Venner kan vi ha det hyggelig med, og de vil deg vel. Det kan også være godt å ha en venn i nødens tider, for vi har alle oppturer og nedturer i livet.

Etter en fin sommerferie med familien, satte jeg av 4 hele dager til å gjøre hva jeg vil, uten mann og barn. Det er å anbefale. Da gjelder det bare å planlegge godt, slik at de som sitter hjemme med barn, også får avlastning. Som småbarnsforeldre er god kommunikasjon, planlegging, avlastning og faste rutiner hemmeligheten for å lykkes.

Olivia Torget
Foto: Lena, Tastaturheks

Dette blir min andre tur alene i år og da gikk turen til en av Norges fineste byer, Stavanger. Min beste venninne bor der, så valget var lett! Shopping, gode samtaler og en natt på det flotte spahotellet, Sola strandhotell skulle bli bra. Og det ble litt «dating» den helgen faktisk. Den ene skal jeg fortelle litt om nå.

For 6 mnd siden begynte jeg og Lena å snakke sammen på Instagram. Det var helt tilfeldig. Siden den gang, har vi delt mye sammen og snakket sammen nesten hver eneste dag. Vi har snakket om livet som det er. Dette har gjort at jeg har tenkt mye på henne og på en eller annen måte, følte jeg vi hadde en fin relasjon til hverandre, før vi møttes. Hun er ærlig og er ei virkelig tøff dame som har gått gjennom mye. Dette deler hun åpent og ærlig på bloggen sin. I det siste har hun skrevet mye om hvor stekt hun ønsker barn. Hun jobber hardt for å få dette til og denne prosessen er ikke lett.

Vi avtalte å møtes på Olivia i Stavanger. Det var veldig hyggelig. Praten bare fløt og jeg følte at vi virkelig forstod hverandre. Vi har mye til felles å temaene vi snakket mest om var dating og graviditet. Hun drømmer om å bli gravid. Denne prosessen har vært svært krevende for henne. Jeg syns det er så fint at hun blogger om dette, da dette gjelder mange kvinner.

Hun er en spennende dame som jeg gleder meg til å møte igjen. Du kan lese bloggen hennes på https://blogg.noher: https://tastaturheks.blogg.no

 

Ønsker du et sted du kan senke skuldrene med en partner, alene eller med en venninne, så er Sola Strandhotell et godt alternativ i Rogaland. Videre kan dere se bilder av vårt opphold. Det var virkelig terapi å være der.

 

Hilsen Camilla J.J. Sørensen

Kjærlighetsterapeuten

Terapi
Foto: Lindy Rotvik
Foto: Lindy Rotvik

Fin velkomstgave på hotellrommet
Ravioli
Indrefilet
Frokost med utsikt mot Sola stand

Dette innlegget er ikke sponset.

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg